Bibliotek

Skolens bibliotek er som hjertet: Rødt og med god puls! Det er et rom som gir deg utsikt og innsikt. Et fint sted å jobbe med skolearbeid eller slappe av, være alene eller være med venner. Velkommen!

Finn bøker Finn filmer Aviser og magasiner  Historiske kilder  Kildebruk  Skriv! Les! Gratis læremidler Digitale lærebøker

Skolens bibliotek ligger i andre etasje rett over kantina. Der finner du også skolens IT-avdeling.

På biblioteket finner du selvfølgelig mange forskjellige bøker. Du finner også lydbøker, et godt utvalg av film, dagens aviser, noen tidsskrifter og flere spill. Du kan også låne e-bøker.

Lånekort og skolebevis får du i app'en PocketID

På biblioteket er det skriver/kopimaskin til bruk for elever og ansatte. Det er også her du låner alle lærebøkene og elev-PC. IT-avdelingen har også kontor og verksted på biblioteket.

Ta kontakt med oss på Teams ved å søke opp navnet og sende en chat.

Bibliotek:

Anne Stine Midtgarden
Bibliotek- og informasjonsansvarlig
anne.stine.midtgarden@vtfk.no / 90662327

IT-avdelingen:

IT-drift: hjvgsitdrift@vtfk.no / 92045163

Jarle Osmund Vaagen
IT-ansvarlig
jarle.osmund.vaagen@vtfk.no / 92045163

Åpningstider

Mandag - fredag klokka 08.00 - 15.30.

Bibliotektjenesten er ubemannet fredag og i skolens ferier.

Søk i katalogen

Gå til Websøk - skolens nettkatalog. Logg inn med Feide for å se dine lån på biblioteket.

Hva er lånetiden?

• 4 uker for bøker