Tønsberg

Parkering foran skolens hovedinngang er forbeholdt gjester og elever med parkeringsbevis. Parkering forøvrig er avgiftsbelagt. Parkeringsbillett kjøpes på parkeringsplass i enden av Fjordgaten (Micasa). Oppmerkede plasser tilknyttet bygget (parkering nord og sør) er forbeholdt ansatte med parkeringsbevis. Parkering på ansattes plasser medfører borttauing for eiers regning. Etter kl. 16.00 kan alle parkere på våre egne parkeringsplasser nord og sør for bygget.

Det er ladestasjon for ladbar motorvogn (betalingsløsning) ved Shell/Jula i Kjelleveien.

Du finner sykkelparkering til høyre for skolens hovedinngang, langs bygget.

Sandefjord (paviljongen)

Parkering er avgiftsbelagt ved paviljongen Parkeringsbillett kjøpes på parkeringsplass vest for bygget. Gratis parkering på grusplassen ved Bugårdsparken.

Du finner sykkelparkering langs paviljongen.

Publisert: 04.05.2020 Oppdatert: 11.08.2020 kl.10:40