Kantine

Skolens kantine finner du i tredje etasje. Her får du kjøpt varme og kalde retter, drikke, frukt, nøtter og annet. Betal med kort eller vipps.
Kantina er åpen hver skoledag kl 7.30-14.00. Skolegrøten fås mellom 7.30-8.15. Varmmat fra kl 11.00

Kantina er åpen hver skoledag

Kragerø videregående har en godt utrustet kantine som tilbyr ferske baguetter, en flott salatbar med fersk salat hver dag og en variert varmmat meny. Vi tilbyr også et bredt utvalg av drikke, fra sukkerfrie alternativer som Imsdal og Farris, til sjokolademelk og fersk smoothie.

Vi har også kaffe, te, kakao og flere «Rett-i-koppen»-produkter.

Du trenger ikke kjøpe varer for å bruke kantina vår, du er hjertelig velkommen til å spise medbrakt niste, snakke med folk eller sitte å jobbe. Ved vanlige skoledager er aulaen rigget med flere store gruppebord med plass til 6-10 personer.

Vår kantinemeny

Ukesmeny
Mandag Mini pizza - Taco baguett
Tirsdag Stekte nudler eller Pad thai nudler