Parkering

Det er et begrenset antall parkeringsplasser ved skolen og parkeringsvakter patruljerer jevnlig, så det er viktig å parkere på riktig plass og å ha parkeringstillatelse i vinduet for å unngå bot.

Elever

Elever har kun lov til å parkere på østsiden av skolen. Parkering utenfor oppmerkede plasser, eller på plassene for ansatte bøtelegges. Parkeringstillatelse kan skaffes på kontoret og koster kr.20,-

Det er også mulig å parkere oppe ved sentrumsbygget på Borgheim og bak ungdomsskolen men ikke på plassene til Wilhelmsenhallen.

Det er egne plasser for mopeder og motorsykler øverst på parkeringsplassen. Disse er tydelig skiltet.
Sykkelstativ finner du utenfor skolens hovedinngang.

Besøkende

Besøkende til skolen parkerer gratis på skolens parkeringsplass, men må hente parkeringstillatelse som skal legges synlig i bilens frontrute. Tillatelsen kan hentes på skolens kontor (inngang D) eller på Læringssenteret (inngang B).

Ansatte

Ansatte har egne plasser og må sørge for å ha parkeringtillatelse liggende i bilens frontrute. Denne skaffes på kontoret.

Her finner du kart over parkeringsområdet

Publisert: 04.05.2020 Oppdatert: 24.08.2021 kl.12:54