Kantine

Skolen har en kantine på Nord og en på Sør. Kantina er et viktig miljøskapende samlingspunkt for elevene.
Bilde av en som smører på rundstykker

ig_fill_vann_45px.png

Trykk her for å følge kantina på Instagram!

Her blir det lagt ut ukesmeny, konkurranser, tilbud og informasjon om hva vi holder på med i kantinene.

Åpningstider

Kantinene holder åpent fra 07.45-14.50 fra mandag til fredag.

Mat og drikke

Vi har et bredt utvalg av påsmurt som baguetter, wraps, horn, focaccia, ostebolle, ciabatta, panini, toast mm.

Kantinene har en salatbar med et godt assortert utvalg. Kjøkkenet kutter og lager egne blandinger og dressinger selv.

Vi lager hjemmelaget og variert varm varm mat til fine priser hver dag.

Vi har et godt utvalg av drikke med kaffe, te, mineralvann, iste, iskaffe, melk, juice, smoothie og litago. I kantina får du også kjøpt is, desserter, yoghurt, frukt og bakst.

Kantinene har faglærte kokker og er en godkjent lærebedrift. Hos oss gjennomfører lærlingen 2 års læretid som skal føre frem til et kokkefagbrev. Kantina samarbeider også med AHT (Arbeid- og hverdagstrening) hvor vi til tider har elever på arbeidstrening. Samt at vi også tar imot utplasseringselever fra restaurant og matfag, og har praksiskandidater gjennom Nav eller andre jobb formidlings bedrifter.

Vi ønsker at kantinene skal være et fint sted å være, hvor elevene trives. Vi jobber hver dag for å ha et variert og godt utvalg.

Velkommen til oss!

Image3.jpegImage2.jpegIMG_8808.jpg