Hybel?

25.11.2020

Oppdatert:

25.11.2020 kl.14:51

Har du bruk for hybel når du skal gå på Rjukan vgs?

Vi har god kontakt med utleiere i kommunen. Gjennom rådgivertjenesten er vi behjelpelige med å skaffe deg en kontakt til utleiere med hybler av forskjellige størrelser. Flere elever velger å gå sammen om leie for å være sosiale på denne måten, men noen ønsker også å bo alene og finner en hybel som passer til dette.

Vi arransjerer hybelmiddager med jevne mellomrom der du som bor på hybel kan komme på skolen og få en middag sammen med andre elever og noen ansatte.

Vi arransjerer også sosiale turer for de som bor på hybel, på fjellet, til Tinnsjøen i badstue, på fiske eller andre ting som elevene ønsker.

Fritid - Om du er aktiv og vil starte eller fortsette med en idrett du holder på med er Rjukan IL, og Tinn IL gode store idrettslag med et bredt tilbud av aktiviteter. Dette har ansatte på skolen god oversikt over og hjelper deg med de kontakter du ønsker.

Tinn kommune er en kommune med et bredt fritids- og kuturtilbud. Ta en titt på hjemmesiden til kommunen og se hva vi kan tilby.